4 september 2015

Compagnie M. contest - part II


Kennen jullie deze nog? 
Ik ben gaan terugkijken in mijn historiek en het was mijn vijfde blogpost!
Ik maakte het kleedje voor de wedstrijd van Compagnie M. zo'n anderhalf jaar geleden.


De meeste kleedjes die ik maak, worden na 1 seizoen netjes opgeborgen,
tot het past voor de volgende in lijn,... maar niet bij dit kleedje...
Dit ligt in de speelkamer en wordt regelmatig eens aangetrokken, 
vaak in de meeste gekke combinaties...

Het is wel een beetje mini geworden, dus het wordt tijd...
tijd voor een nieuwe Compagnie M. wedstrijd!




meer info volgt snel!


20 opmerkingen:

  1. Als dat niet schattig is! De nieuwe wedstrijd komt er. vanaf 1 oktober. Er zitten intussen al heel wat leuke prijze in de prijzenpot. Dus laat de wedstrijd maar snel beginnen.... Ik heb er zin in. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben curieus ze!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, dat mini! Ik vind het nu precies nog schoner dan toen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik ook ! Maar de kwaliteit van de foto's en het modellenwerk doen ook veel hoor ;-)

      Verwijderen
  4. Spannend !!!
    Ik vind dat mini ook nog leuk ! Het is echt prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dat ook wel tof zo mini! En hebben onze dochters nu niet dezelfde bril?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, grappig, hij lijkt er idd sterk op, maar die van Femke is bruin-wit-lila...

      Verwijderen
  6. Niet te geloven hoe groot ze is geworden. Ik stond er nochtans op te kijken en ik heb het niet gemerkt :-) Super leuk om zo te zien en bovendien het begin van onze vriendschap ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het blijft keischattig! En ik hou wel van dat korte!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze lengte is ook héél mooi hoor! Zo benieuwd wat de wedstrijd zal zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zalig, die vergelijkende foto! Het blijft even schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier groeien de kindjes ook sneller dan ik kan volgen met naaien... Het is wel super schattig zo een kort kleedje, maar met de winter voor de deur ... ;-)

    Ps: je won de GIVE AWAY op mijn blog!! Kan je jouw adres mailen?
    Groetjes,
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...